2012. augusztus 7.

Csengének Csingiling

Csenge az én kishúgom. Igaz, hogy már "nagylány", hiszen szeptemberben már iskolába fog járni, ennek ellenére kicsit mesésre vettem a témát a szobájában. Csenge imádja a tündéreket, azok világát. Mia és én és Csingiling a két nagy kedvenc. Mivel előbbit én még sosem láttam, Csingilinget viszont én is imádom, a döntés egyszerű volt.
Mivel a neten nincs sok kép Tündérrévről (a hely ahol a tündérek laknak), így "sajnos" meg kellett néznem megint a mesét. :)
Nem is ragoznám tovább a dolgot. Még nincs kész, a következő alkalommal a tündérek kerülnek fel a falra. De a lényeg már elkészült.

Terv


Csingiling otthona










Közben anyu sem tétlenkedett... Csengének van egy álomfogója, amitől kívánni szokott. Ez a nagy festés, játékszortírozás után a plafonra került. Ennek festett anyu egy díszes ornamentikát. Nem volt könnyű, és ezt jól tudja az, aki festett már plafonra.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése