2012. július 21.

Mosolyfestők - Mi van a szivárvány lábánál???

Én hagytam a lányokat kibontakoztatni egész idő alatt, nem sok mindenbe szóltam bele - mondjuk nem is nagyon kellett. A másik gyerekszobában 45fokban bedől a fal, ami miatt sötétebb az a rész. Így ügyelni kellett arra, hogy ne valami nagy, tömör, sötét minta legyen ott, ami még jobban "behúz". Ráadásul ott volt az a kiálló része a falnak, és úgy adta magát a szivárvány a kincsesládával. Szóval ehhez picit ragaszkodtam. 
Az ötlet tetszett nekik, a megvalósítás viszont annál kevésbé... Az a fránya 45 fok megnehezítette az amúgy is nehéz munkát. A pár csík megfestése kisebb pihenőkkel, nyakvisszatételekkel kb. 3 óra munka után készült csak el, ráadásul én meg a szivárvány végén szöszöltem a kincsesládával. (Azért remélem, lányok, nem szidtatok annyira :)) A többi minta már könnyebben ment.





 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése