2012. június 12.

Gyerekekkel, szeretettel! - A születés


Mint azt sokan tudják, a Kozma Lajos Faipari Szakközépiskolában tanítok Újpesten. Sokáig nem tudtam eldönteni, hogy mit szeretek jobban: tanítani vagy falat festeni. Aztán rájöttem, hogy nem kell feltétlenül választani, főleg ha mindkettő örömet okoz.


Egyik nap jött az ötlet, hogy mi lenne ha összeolvasztanám a kettőt?
És egyszer csak megszületett A TERV!
Összeállítok egy lelkes diákokból álló csapatot, és egy cég festékbeli támogatásával elmegyünk faldekorációt készíteni olyan hely(ek)re, ahol szükség van a szebb, barátságosabb környezetre, csak éppen nincs rá keret. Gondolok itt árvaházra, átmeneti otthonra, vagy épp a hajléktalanok óvodájára. Ezzel a gyerekek szociális érzékenységét is fejleszthetjük, új technikákat tanulnak meg, ami hasznos lehet, ha lakberendezők akarnak lenni.



Mielőtt bármit is tettem volna az ügyben, megkérdeztem az egyik osztályban, hogy lenne-e kedvük nyáron falat dekorálni 0Ft-ért, több napon át, és nyár lévén még 5-ös sem jár. :) Számítottam rá, hogy lesz jelentkező, na de hogy 2-nél több??? Amikor láttam a 10 kezet a levegőben, akkor eszméltem rá, hogy erre a megmozdulásra szükség van. És amikor kérdezgetnek, hogy "na mikor megyünk már festeni?" akkor csak megerősítettek, hogy még nem tudom sem azt, hogy lesz-e rá támogatás, vagy hova megyünk egyáltalán, de meg KELL csinálni!!!
Első lépésben beszéltem az iskola igazgatójával, Koronka Lajossal, aki maximális támogatást adott ebben az ügyben! Megírtuk a levelet a TRILAK Kft-nek, és majd két héten belül meg is jött a pozitív válasz: kapunk felszerelést!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése