2012. július 9.

Mosolyfestők - első ecsetvonások

Első festésünket a múltheti csütörtökre időzítettük. Eredetileg négyen mentünk volna, de az egyik leányzó lemondta, így maradtam Karinával és Krisztivel. Utólag belegondolva nem is baj, mert így nem kellett két emelet között rohangálni a festékkel, hanem nyugodtan tudtam felügyelni mindkét lány munkáját. Igaz, ment nekik egyedül is, csupán néha boldogítottam őket egy-két jó tanáccsal.
Ezen a héten csütörtökön már nekik nem kell segíteni, sőt, ők fognak a többieknek, akik a nagyok szobáiban lesznek, így én fent tudok segíteni Gabónak és Szilvinek a kicsik szobájában.


Miután kipakoltunk, elkezdtük felrajzolni a mintákat, mindenki a maga szobájában (én a folyosón).
Meglepődve, de jól esően vettem észre, hogy a lányok milyen nagy magabiztossággal rajzolnak a falra! Utána jött a színkeverés, amit szerintem mindegyik lány imádni fog! Nagyon szép, amikor cirmosan keverednek a színek... :)

Kékeszöld szoba

Karináék ornamentikát terveztek oda, mégpedig a következőt:


Sejtésem beigazolódott, miszerint a terv abban a pillanatban változik, hogy az ember belép a szobába, és "megérzi" mi kell oda. Itt annyiban változott, hogy a bal oldali minta átnyúlt a bal oldali falra is.






Mivel Karinának viszonylag korán el kellett mennie (mert otthon is falat festettek), így nem jutott el a végére a festésnek, de biztos nagyon jó lesz! 
Jelenleg fiúk laknak a szobában, és amikor meglátták, hogy mi készül, nagyon lelkesen lettek! Nagyon tetszett nekik a minta!


Barna szoba

Ez az a bizonyos helység, amit Kriszti azért kapott meg, mert talált egy mintát, amit nagyon meg akart festeni:



Az ő terve kissé elnagyolt lett, mivel azt a szobát, amit megkapott, le se lett mérve, fotónk se volt róla. Annyit tudtunk, hogy Noémi zeneszobájának a tükörképe. Így kapott arról egy fotót, és arra "fotosoppolta" a tervét:


Mint kiderült, a szoba nem egészen a tükörképe, csak méretében ugyanakkora, berendezéseket, ablakokat tekintve egészen más. De a minta kellően szabadon használható, így ezt a barna szobát belengi majd japán szele :)







Krisztinek egyetlen problémája az volt, hogy unalmas volt egy színnel dolgoznia. Amit megértek, ezért is mondtam neki 5 óra körül, hogy akkor segítsen befejezni a folyosót... 


Folyosó az első emeleten

Az én tervem egy kicsit kézzel, kicsit géppel készült: 



A minimális formai változtatásokon kívül annyiban tértem el a tervtől, hogy nincs fekete kontúrja. Így sokkal finomabbak, lágyabbak a minták. A koncepcióm az volt, hogy egy körkörös, főleg hideg színekből kialakított "háttér" előtt meleg színű növények helyezkedjenek el.
Kriszti segítségével kicsivel több, mint a felét sikerült befejezni fél7 körül...










Az ott lakó gyerekek nagyon lelkesek voltak, izgatottan várták, hogy mi alakul a szobákban. Többször rákérdeztek, hogy az ő szobájukban mi lesz, és mikor? A kicsik, akiknél csak ezen a héten festünk, már nagyon várnak! Szerintem a lányok most érezték meg igazán, hogy miért is van rájuk szükség itt és most...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése