2012. március 19.

Élet virága mandala

Egy éve már annak, hogy a lent látható csodaszép mandalát festettem, de még mindig nagyon szeretem, és az eddigiek közül a kedvencem. Sokan furcsának tartják a narancssárga-rózsaszín összeállítást, de szerintem nagyon vibráló tud lenni. Emlékszem, nagyon hosszú folyamat volt, mire eljutottunk az életvirága mandaláig.
A helyszín és a kellékek
Adott egy spirituális tevékenységekkel foglalkozó klub, egy pici masszázs helyiség, és több klubtag rengeteg ötlettel. Figyelembe kellett venni, hogy a szerelem területére esett a feng shui szerint, így a színeket tekintve a kék és a zöld felejtős volt. Beszéltünk szimbólumokról, mint pl. delfinekről, felhőkről, méhekről, felhőben úszkáló delfinekről, de aztán elvetettük őket. Maradtunk a "néha kevesebb több" elvénél, ami itt érvényesült is!
Ilyen sablont nem lehet a boltban kapni :)
Mivel nem volt sietős a munka, két délután alatt elkészült. Sok helyen (kávézókban, teaházakban) előfordul olyan falfestés, ami messziről nagyon szép, de közelről látni a ceruzát, ami engem speciel nagyon zavar. Erre igyekszem mindig odafigyelni. Ebben a mandalában csak egy dolog zavar, mégpedig az, hogy nem az én szobámban van :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése